Hej på er!
Jag och mina medarbetare på Hälsokompaniet tycker att det skulle vara kul med en bra utmaning för er som motivationshöjare nu under sommaren för att fortsätta att hålla igång även under semestern. Ni kommer få fyra olika träningspass av mig varannan vecka med start den 4 juni och som har olika fokus på Styrka/Core/Spänst/Puls. Passen läggs upp på Facebook och Instagram.

Passen fungerar utmärkt att köra utomhus och med vikter, om man har och vill, annars fungerar den egna kroppsvikten alldeles strålande bra! Gör så många repetitioner du hinner av varje övning under 45 sekunder utan att tumma på tekniken och skriv ner antalet. Vila 15 sekunder mellan varje,totalt 1 minut på varje övning. Behöver du ta korta vilopauser under de 45 sekunderna, gör det och låt klockan rulla, och fortsätt sen. Är det någon övning som du har svårt att genomföra pga. skada eller smärta, välj en annan övning och gör den under 45 sekunder istället och notera antalet repetitioner.

Semesterutmaningen pågår t.o.m. v.33. Du startar när du vill, men om du vill vara med i en utlottning av en Goodiebag så
maila dina förbättringsresultat senast 13 augusti till anna@halsokompaniet.se så kommer jag dra en vinnare utav alla er
som skickat in.

Dela gärna med dig av din utmaning och hashtagga dina träningsbilder med #hksommarutmaningen18
Lycka till med sommarträningen och ha en skön sommar!
Kramar Anna

STYRKA

TRÄNINGSPROGRAMMET SLÄPPS PÅ FACEBOOK 4 JUNI

CORE

TRÄNINGSPROGRAMMET SLÄPPS PÅ FACEBOOK 18 JUNI

SPÄNST

TRÄNINGSPROGRAMMET SLÄPPS PÅ FACEBOOK 2 JULI

PULS

TRÄNINGSPROGRAMMET SLÄPPS PÅ FACEBOOK 16 JULI